Misiunea agenţiei “XPRESS TRAVEL” consta in acordarea atenţiei sporite tuturor celor care apelează la serviciile noastre şi de a-i ajuta în luarea celor mai bune decizii privind călătoria lor. Prin serviciile personalizate şi portofoliul larg de produse pe care le oferim atât clienţilor corporativi cât şi turiştilor individuali, căutăm să înţelegem nevoile clienţilor şi să le oferim consiliere, fiind convinşi că doar o asemenea filozofie şi stil de lucru ne pot asigura clienţi fideli şi multumiţi pe lungă durată. Mai urmărim să acoperim un segment cât mai variat de nevoi, să atragem o clientelă fidelă,să patrundem si să ne afirmăm pe piata locala si cea straină, să punem accentul pe client, produs, service, specializare.

 

Viziunea noastră : cheia succesului consta in  anticiparea si întelegerea nevoilor si asteptărilor clientilor. De aceea suntem orientati 100% spre clienti, fiind un partener de încredere, eficient, flexibil si responsabil. Această viziune conduce spre comercilaizarea de produse, promovarea si punerea în aplicare a initiativelor de interes general în domeniul turismului.

 

Iar pentru a putea pune în practică misiunea si viziunea agentiei permanent ne evaluăm pozitia prin intermediul Analizei A.S.O.A.(S.W.O.T.)

În noul cadru economico-social creat, un element esential în activitatea agentiei îl constitue capacitatea sa de cunoastere si perceperea propriei activităti, dar mai ales gradul sau de adaptabilitate la dinamica mediului în care îsi desfăsoară activitatea. Analiza A.S.O.A. reprezintă o metodă de cunoastere a potentialului firmei, deoarece îsi propune să evidentieze punctele forte, punctele slabe, oportunitătile si pericolele, să identifice cauzele care le-au generat si să formuleze recomandări pentru valorificarea punctelor forte si a oportunitătilor si pentru eliminarea sau atenuarea punctelor slabe si a pericolelor.

Punctele slabe:

  • agentia isi pierde rolul detinut anterior în comercializarea produselor turistice, o parte din operatiunile agentiei permitând căi alternative de realizare;
  • incapaciatatea finantării;
  • concurenta noilor distribuitori.

Puncte tari:

  • management capabil ;
  • cunoasterea segmenului de clienti cărora se adresează ;
  • apropierea fată de client este capitalul major al agentiei si clientii nu par doritori să renunte la aceasta;
  • cunoasterea domeniului în care activează si a produselor pe care le distribuie si le promovează;
  • posibilitatea oferirii de destinatii si servicii optime care nu sunt accesibile concurentilor sau clientilor, legături cu importanti furnizori de servicii;
  • furnizeaza un serviciu prietenos si de calitate;
  • personal specializat în domeniul turistic;
  • ghizi instruiti cu spirit de orientare foarte dezvoltat;
  • program de lucru cu publicul 6 zile din 7;
  • informarea permanentă a clientilor prin intermediul unui site pus la dispozitia acestora;

Amenintări :

  • modificarea sau diversificarea bruscă a cerintelor clientilor;
  • modificări demografice nefavorabile;
  • modificări nefavorabile ale ratelor de schimb si ale politicilor comerciale ale guvernelor interne;
  • dezvoltarea noilor sisteme de rezervare computerizata (SRC) si sisteme de distributie (SGD) ale agentiilor de voiaj virtuale.

Oportunităti :

  • deservirea categoriei suplimentare de clienti ;
  • lărgirea pietei ;
  • diversificarea gamei de produse ;
  • prin procesul de integrare europeană s-a creat o regiune fără frontiere în cadrul căreia este asigurată miscarea liberă a bunurilor, persoanelor si serviciilor;
  • guvernele pot sprijini anumite forme de turism prin ajutoare pentru dezvoltare sau le pot restrictiona prin cote de intrare ridicate;
  • Fluctuatiile de schimb valutar pot face anumite destinatii mai convenabile sau mai putin convenabile ca pret.

 

Misiunea, Viziunea si Analiza A.S.O.A. efectuată ne-au condus spre stabilirea unui

Sistem de valori al Agentiei ”XpressTravel” :

Valorile sociale se reflectă prin:

- respectul reciproc între angajati,

- comunicarea deschisă între colaboratori,subordonati si sefi,

- încrederea reciprocă între parteneri dar si între sefii ierarhici,

- respectul fată de opiniile celorlalti indiferent de nivelul ierarhic,

- comportament etic,

- satisfactia salariatilor fată de postul si functia ocupată,

- evaluarea corectă a performantelor individuale si recunoasterea meritelor.

Valori intelectuale:

- profesionalismul,

- personal calificat,instruit în domeniul turistic,

- personal cu vocabular dezvoltat în special în domeniul turismului

- experienta vastă a personalului,

- capacităti inovatoare ale personalului.

Valori economice:

- practicarea unor preturi avantajoase,

- practicarea unor servicii profesionaliste.

Valori religioase:

- nediscriminarea angajatilor în functie de apartenenta la cultul religios.